Subject: RE: Õdede põhiõppe praktika juhendamise tasustamine praktikabaasides
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Nov 2024 17:59:13 +0200

Tere

Edastame Eesti Haiglate Liidu tagasiside õdede põhiõppe praktika juhendamise 
tasustamise eelnõu kohta.

Lugupidamisega

Epp-Triin Võsu

Tegevjuht

50 46 398 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, October 24, 2024 11:05 AM
To: Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; Eesti Õdede Liit 
<[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts <[email-masked]>; Tallinna 
Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>; Tartu Tervishoiu Kõrgkool 
<[email-masked]>
Subject: Õdede põhiõppe praktika juhendamise tasustamine praktikabaasides

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastuseks/arvamuse avaldamiseks.
Tagasisidet ootame 7. novembriks

Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/2c060b0a-b742-48ad-a259-c4e16bcf0dfc

Pealkiri: Õdede põhiõppe praktika juhendamise tasustamine praktikabaasides

Registreerimise kuupäev: 21.10.2024

Registreerimise number: 1.2-2/101-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee